CarpOnline.ro

Forum - Revista online de pescuit la crap
Acum este Joi Mar 28, 2024 5:05 pm

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 36 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: reteta boilies incepator
MesajScris: Mar Mai 26, 2020 7:59 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Mai 24, 2020 6:17 pm
Mesaje: 12
va salut !
sunt incepator si as vrea sa fac o bila...
am urmatorul mix si astept parerile dvs...

LT94-20%
Predigerata 10%
Faina squid sau Hering- 8%
soia -10%
Semo- 10%
CLO 15%
Robin red 5%
paprika 5%
wpc80- 5%
Seminte pasarele 5%
Belatina- 2%
Liver Powder (sau Belachan) 5%
Yeast extract- 5%

se poate rula ? e o bila buna ?
multumesc !


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: reteta boilies incepator
MesajScris: Mar Mai 26, 2020 8:04 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Mai 24, 2020 6:17 pm
Mesaje: 12
acum am vazut...am 105%...ce sa mai reduc ?


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: reteta boilies incepator
MesajScris: Mar Mai 26, 2020 8:06 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Mai 24, 2020 6:17 pm
Mesaje: 12
lichide:
Ulei de piper 1,5ml
Capoil- 10ml ( sau ulei de somon)
melasa-20ml
csl 20ml
Squid extract 25ml
Aroma squid 3ml
fruct- 5ml
minamino- 15ml
L030 -15ml
lichid de ficat 20ml
thaumatin 3ml
Addarome squid- 2grame dizolvat


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: reteta boilies incepator
MesajScris: Mie Mai 27, 2020 7:32 am 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: Lun Feb 11, 2013 3:02 pm
Mesaje: 6006
Daca faci o cautare pe forum, la rubrica de nade, o sa gasesti multe discutii pe aceeasi tema. Retete foarte lungi postate de diversi pescari, unii dintre ei incepatori in materie de boiliesuri. Fa-ti timp si citeste cateva dintre topicuri, s-ar putea sa te ajute.