Citat:
cei care o fac nu au decat de pierdut in raport cu cei care nu o fac.
E foarte adevarat ca, daca practica neprecizarii niciunui termen de valabilitate e generalizata, la inceput cel putin, cel ce va preciza acest termen, va avea de pierdut eventual si numai pentru faptul ca ar fi nevoit sa retraga de pe piata produsele ce implinesc deja termenul (ceea ce, pentru acea cantitate, inseamna pierdere neta), ceea ce ceilalti n-ar fi nevoiti sa faca. Asta insa imi pare doar un avantaj iluzoriu: eu unul, daca as avea de ales intre a achizitiona un produs care are un termen de valabilitate (fie el si absolut subiectiv si de care oricum nu poti fi sigur niciodata ca e cel exact sau cel corect, ci unul cel mult aproximativo-orientativ) si un produs care n-are nici un termen de valabilitate, n-as sta nici o secunda pe ganduri sa aleg prima varianta!
Ca sa nu mai spun ca, in cazul majoritatii produselor, ar fi de ajuns sa fie precizata doar data ambalarii...