Q&A cu Bill Cottam

vlad-pavlovici.jpg Vlad Pavlovici

Vlad Pavlovici este unul dintre cei mai cunoscuti pescari de crap din Romania. 
A publicat sute de articole, traduceri si interviuri care au avut o influenta majora asupra scenei crapiste din tara. Este responsabil de introducerea pe piata din Romania a numerosi producatori britanici de echipamente si nada. 
Colaboreaza cu lacuri si firme de prestigiu in calitate de consultant. Realizator de emisiuni TV. 

Data: 01 aprilie 2015 0 comentarii

INFLUENTA RECLAMEI

 

Vlad Pavlovici: Sunt "cele mai bune nade" si cele mai bine vandute sau mai degraba vanzarile sunt influentate decisiv de reclama?

Bill Cottam: In general, nadele care prind cel mai bine se si vand cel mai bine. Sunt doua motive care ne conduc aici. Primul e ca despre nadele bune se duce imediat vorba. Al doilea motiv e ca, daca stii ca ai un produs foarte bun, ii faci instinctiv si mai multa reclama. Mai sunt si exceptii. De exemplu, avem o aroma care se cheama Tropical Nutrafruit, care e o combinatie de arome de fructe si e un produs eficace, dar nu se vinde nici pe departe la fel de bine ca aroma de Tutti-Frutti, care e tot o combinatie de arome de fructe si e relativ similara. Pentru fiecare sticla de Tropical Nutrafruit vanduta, vindem 50 de sticle de Tutti-Frutti, pentru ca toata lumea stie de Tutti-Frutti. Reputatia conteaza enorm.

QA_cu_Bill_Cottam_2

Vlad Pavlovici: Ce crezi ca influenteaza pescarii cel mai mult: produsele noi, pentru ca se prezinta ca fiind actuale, sau produsele vechi, care si-au stabilit o reputatie sigura?

BILL COTTAM: Fiecare pescar e diferit, dar daca vrei sa tragi o concluzie as spune ca, in general, incepatorii sunt mai usor influentati de ambalaje frumoase si de reclamele exagerate pe care le gasesc inclusiv in reviste, in timp ce pescarii cu experienta stiu sa vada dincolo de ambalaj si dincolo de reclama. Firmele trebuie sa gaseasca un echilibru intre calitate si promovare. Dar e cert ca traim intr-o epoca in care o firma cu un buget de reclama nelimitat ar putea vinde pescarilor si apa chioara. Ca lucrurile stau asa e dincolo de orice dubiu.

QA_cu_Bill_Cottam_13

Strategia noastra, daca vrei, este ca producem nade de cursa lunga. Prin asta nu ma refer la nade care sa dea rezultate din aprilie pana in octombrie, ma refer la nade care sa dea rezultate an dupa an, din 1986 incoace. Sunt multi oameni care continua sa prinda bine cu primele noastre mixuri. In acelasi timp, pescarii fara experienta pot fi tentati sa creada ca vor gasi undeva nada-minune, care ii va transforma peste noapte in vedete ale pescuitului. Aud mereu de boiliesuri "irezistibile". Bineinteles ca asa ceva nu exista si din fericire nici n-o sa existe vreodata.Asa ca nu stiu daca boiliesurile mai pot progresa fata de nivelul la care sunt acum, avand in vedere cat de mult s-au imbunatatit in ultimii ani, dar in orice caz vom ajunge la o limita si cred ca limita nu e departe. Se mai pot face mari progrese la nivel de atractie. Nutrabaits a scos cateva produse - cum ar fi Blue Oyster UTCS - care ofera posibilitati de neimaginat in urma cu zece ani.

 

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

Postarea unui mesaj inseamna acceptarea tacita a continutului acestui Regulament. Sunteti responsabili pentru continutul mesajelor pe care le postati. Mesajele pot fi moderate. Orice abatere de la Regulament va duce la stergerea sau modificarea mesajului postat. Mesajele vor fi publicate doar dupa aprobare.

0 comentarii Adauga comentariu
Magazin Pescuit MarelePescar Lacul Varlaam Baitshop 3 Lacul Paulesti Lacul Horgesti Okuma