Bazinul 8

vlad-pavlovici.jpg Vlad Pavlovici

Vlad Pavlovici este unul dintre cei mai cunoscuti pescari de crap din Romania.
A publicat sute de articole, traduceri si interviuri care au avut o influenta majora asupra scenei crapiste din tara. Este responsabil de introducerea pe piata din Romania a numerosi producatori britanici de echipamente si nada.
Colaboreaza cu lacuri si firme de prestigiu in calitate de consultant. Realizator de emisiuni TV.

Data: 24 martie 2013 9 comentarii

INTERSECTIA CU CRAPI

M-am intors pe Bazinul 8 in septembrie. Vremea era calda, insa prognoza anunta o schimbare cu frig si ploaie in cateva zile. Intre timp, Sylvain ridicase un ponton nou, pe zona pe care as fi vrut sa stau, asa ca alegerea locului a fost simpla. Aici aveam acces la intersectia celor doua canale cu apa adanca ale bazinului - perimetral si central. Cele doua se intalneau in dreptul unui deversor, care conecta lacul la un alt canal, care aducea apa din Dunare. Vazusem locul de la prima partida si imi placuse. Pe ponton aveam si o cabana invelita in stuf, asa ca nu mai aveam nevoie sa intind cortul. Am pus o lanseta in intersectie, cu alte doua m-am plimbat pe larg, in apropierea unui perete de stuf, unde vazusem mereu sarituri de crap, iar ultima lanseta a ajuns pe marginea canalului perimetral. Acopeream toate structurile pe care le aveam in fata. N-am mai facut nadire extinsa, am nadit doar pe farfuria de nada si in jurul ei.

Bazinul 8 foto 2

Sylvain m-a anuntat ca, in capatul opus al lacului, se prinde ten mare. Intr-un golf, am culcat in apa un maldar de stuf, ca frunzele sa poata fi mancate de ten, si am nadit locul cu porumb fiert. Crapii incepusera sa intre pe boilies. Dupa fiecare captura, aruncam o mana de bile pe farfurie. Era un pescuit diferit de cel din vara, cu trasaturi putine, un consum mic de nada si eficienta mai mare. In a doua noapte, am luat un comun de 17,5kg, prins la intersectia canalelor. Drilul a fost violent de ambele parti, pestele scuturand din cap cu o forta care era sa-mi ia lanseta din mana, iar eu tragand disperat, ca sa nu-l las sa se parcheze intr-o agatatura.

Bazinul 8 foto 6

Langa maldarul de stuf pe care-l culcasem in apa, am pus o montura Withy Pool cu un pop-up galben, Pineapple & Banana de la Dynamite Baits si, in aceeasi noapte, am luat la ea un ten de 17kg. Swingerul a cazut ca si cum ar fi fost un caras, dar era un "tub de oxigen" de proportii impresionante. L-am adus la mal si ma asteptam sa plece cu 100km pe ora, cum fac tenii, dar se plimba linistit. Am pus lanterna pe el si l-am impins cu minciogul. Surprinzator, n-a reactionat. S-a dus cativa metri si s-a intors. Atunci i-am dat o prima gura de aer si l-am bagat in minciog. Scandalul a inceput numai dupa ce l-am urcat pe ponton si, bineinteles, a continuat mai tarziu la sedinta foto. A doua zi a mai venit unul, la fel de mare, pe care l-am pierdut la mal. Carligul i-a sarit pur si simplu prin gura in timp ce se plimba prin fata minciogului. Straniu...

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

Postarea unui mesaj inseamna acceptarea tacita a continutului acestui Regulament. Sunteti responsabili pentru continutul mesajelor pe care le postati. Mesajele pot fi moderate. Orice abatere de la Regulament va duce la stergerea sau modificarea mesajului postat. Mesajele vor fi publicate doar dupa aprobare.

9 comentarii Adauga comentariu

Adrian Alexandru

17 martie 2015

Azi am aflat ca acest loc minunat nu mai este accesibil pescarilor. Stiti vreo alternativa la acest lac?

Romulus

22 noiembrie 2014

Prin dumneavoastra cer scuze domnului Sylvain,poate am fost un pic rautacios.DAR.....ce sa faci... asta este.Multa sanatate, multe emisiuni si fire intinse.Astept noi episoade Catch&Release.Inca odata Periprava, bazin 8,mirific,raiul pe pamant

Vlad Pavlovici

31 octombrie 2014

Romulus, daca te referi la Sylvain Remetter, e un pescar francez foarte bun, stabilit in Romania de ceva timp. Locurile mirifice pe care le-am filmat la Periprava n-ar fi existat fara el. Contributia lui Sylvain la crearea lacurilor de crap si de stiuca de la Perprava e enorma si doar cine a fost acolo poate s-o aprecieze la justa ei valoare. Sylvain e un model de administrator competent si implicat si am toata aprecierea pentru ce a facut la Periprava.

Romulus

30 octombrie 2014

Urmaresc emisiunile pvtv.Azi am vazut pt a-4-oara fi;mul dumneavoastra.Nu am cuvinte pentru aceste locuri mirifice.Despre partida de pescuit ,ce sa zic ,Fantastic,nu am cuvinte.Cred ca eu trebuie sa ma mai nasc inca odata pentru a putea vedea eceste locuri.O mica suparare totusi.Nenea din franta,belgia sau de unde o fi el sa ne lase,sa se duca in delta lui pe asta sa ne-o lase noua pentru ca este a noasta

adrian

18 martie 2014

as avea si eu nevoie de niste nr de tel sau ceva adresa cum se ajunge la periprava pe bazinul 8. va rog frumos . va multumesc anticipat

Sorynel

30 aprilie 2013

Suuuuuper capturi ! Asa DA partida de pescuit ! BRAVO !

Daniel Tinte

28 aprilie 2013

Adevarat in totalitate ce zici. Un factor ft. Important zic eu este si distanta-nu este la indemana tutror. Trebuie sa faci eforturi sa ajungi acilo si asta intr-un fel tine apa asta deosebita departe de multi neaveniti. Nu vreau sa fiu rautacios dar am vazut multe ape \"distruse\" de pseudopescari.
In august, ft. Interesant dar am avut trasaturi doar incepand de la lasarea serii. Am inteles ca deja in septembrie trasaturile au fost si in cursul zilei. Eu am pus pe seama temperaturilor ridicate, uneori de aprox.40 grade, asa ca probabil mult mai interesanta ar fi perioada iunie si septembrie. Recordul pare a fi capturat in iunie 2012!
Asta ii spuneam si eu lui Sylvain-in ritmul de crestere si protectie a pestilor in 5 ani (poate gresesc) poate avea si exemplare de peste 30 kg!! Oricum, seara tenii faceau spectacol. Prima data am crezut ca a sarit un om in apa. Abia ulterior am realizat cine facea zgomotele respective. Oricum impresionant cel din poza. Si cred ca sunt si mai mari.

Vlad Pavlovici

27 aprilie 2013

Lacul e iesit din comun, in comparatie cu toate lacurile pe care am pescuit . E o apa salbatica, nu e carpodrom, are si densitate de peste (cu o medie ridicata), si peste mare. Poti pescui in multe feluri pe el, in functie de ce vrei sa prinzi. Iar daca ritmul de crestere al pestelui se mentine, poate da crapi de 25kg in scurt timp.

Daniel Tinte

Adevarata apa. Am pescuit in august 2012 exact de pe pontonul unde ai pescuit ultima data si capturile au fost impresionante. Merita tot efortul sa pescuiesti acolo. 2 peste 20 kg, un ten de 17 si multi peste 10 kg. Si totul cu cate 1 kg de boilesuri si 5 kg de porumb fiert/zi.

Magazin Pescuit MarelePescar Lacul Varlaam Baitshop 3 Lacul Paulesti Lacul Horgesti Okuma