• Rezistente la capturi multiple
  • Ochet inchis si finisaj modern
  • Acopera toate tipurile de monturi
  • Depozitare practica in cutia de accesorii

Carlige ACE

Vlad Pavlovici este unul dintre cei mai cunoscuti pescari de crap din Romania.
A publicat sute de articole, traduceri si interviuri care au avut o influenta majora asupra scenei crapiste din tara. Este responsabil de introducerea pe piata din Romania a numerosi producatori britanici de echipamente si nada.
Colaboreaza cu lacuri si firme de prestigiu in calitate de consultant. Realizator de emisiuni TV.

Data: 28 iunie 2013 1 comentariu

Recenzia de fata intra la capitolul "primele impresii". Carligele ACE au fost lansate de curand (vor fi disponibile in Romania in viitorul apropiat) si am avut ocazia sa testez cateva modele la ultimele partide, la un pescuit pe ape libere, fara agatatura. In total, am facut cu ele zece zile de pescuit, in care au fost destule capturi, suficient cat sa imi fac o idee asupra lor.

Xarlige ACE 2

Inainte sa legi o montura, carligele te impresioneaza prin prezentare. Sunt ambalate intr-o cutie dreptunghiulara, cu o fereastra transparenta prin care vezi bine carligul. In cutie, fiecare carlig e fixat in asa fel incat sa nu se miste, pe un suport de plastic cu doua fete - sunt sase carlige pe o parte a suportului si patru pe cealalta. Suportul se scoate lejer din cutie si carligele pot fi puse la loc pe suport, daca e necesar. Cutiile de carlige sunt facute sa se incadreze perfect in cutiile de accesorii obisnuite, fiind etichetate in asa fel incat sa vezi imediat ce carlig e in fiecare cutie. Un aspect foarte practic pe care am ajuns sa-l prefer plicurilor traditionale, pe care trebuie sa le tin separat, intr-un portofel.

Carlige ACE 1

In ceea ce priveste lucrul care conteaza cel mai mult, felul in care lucreaza, sunt de departe printre cele mai ascutite carlige pe care le-am folosit. Sunt usoare, cu finisaj modern, ochetul complet inchis si un micro-spin plasat departe de varful carligului. La cele trei modele pe care le-am testat - SCS, LS si BBP, varfurile erau lungi, foarte fine. La LS, aproape ca ti-l puteai infige in piele fara sa simti. Rezistenta varfului e excelenta, n-a fost nevoie sa schimb carligul la primul peste, am prins trei, patru crapi cu un singur carlig, dupa care l-am schimbat din motive mai curand psihologice, dar probabil ca "mai mergea". Un detaliu important este ca gama de carlige ACE include sapte modele, cu care poti acoperi toate tipurile de monturi, iar unele dintre ele au o forma originala, care nu se regaseste la alte firme, cum sunt SRC (pentru monturi rigide) si MCS (pentru monturi 360 de grade). Le astept pe piata din Romania cat mai curand.