Select Baits

Data: 02 ianuarie 2017 0 comentarii

STRATEGIA DE PROMOVARE

 

CarpOnline: Firmele de nada au devenit tot mai multe de la an la an. Ce strategii de promovare foloseste Select Baits pentru a se diferentia de concurenta si cum comentezi eficienta lor?

Marian Oprea: Daca ar fi sa glumesc, as spune ca Select Baits are o atitudine... autista. Am plecat la drum fara sa adoptam strategia producatorilor de nade la momentul respectiv, adica prezenta in concursuri cu echipe sponsorizate. Concursurile nu reprezinta viziunea mea asupra pescuitului la crap. Imi plac partidele de asteptare, crapii cat mai mari si fotografiile reusite cu capturi. Stiu ca undeva, acolo, mai sunt si altii ca mine. Exista o galerie de capturi pe care  intretinem de ani de zile, unde se publica rapoarte de captura. Fiecare captura are o poveste care leaga cititorul de experienta norocosului pescar din spatele capturii. Le cerem colaboratorilor nostri sa ne ofere detalii despre pregatirea si desfasurarea partidei, sa explice de ce au ales sa pescuiasca cu nadele noastre. Exista si anumite avantaje oferite colaboratorilor, insa evitam sa ne apropiem pescari care nu vin catre noi din convingere si din dorinta reala de a pescui cu produsele noastre.

Select_Baits_7

Cred ca orice pescar care rasfoieste cu minima atentie site-ul Select Baits isi da seama ca nu folosim o abordare comerciala de tip "noi producem nada cea mai buna". Prezentarile produselor au descrieri detaliate, in cazul mixurilor oferim lista de ingrediente incluse, fiecare categorie de produse este insotita de o descriere generala si sugestii de folosire.  Imi place sa consider ca, fara sa fii pescar de crap cu experienta, citind materialele de pe site-ul Select Baits poti invata cate ceva. Ca sa raspund pe scurt, cred ca strategia noastra de promovare foloseste o combinatie de elemente precum onestitatea, consecventa mesajului si calitatea produselor. Este aceasta strategie eficienta? Inca suntem pe piata, ne dezvoltam de la an la an si, extrem de important, produsele noastre nu pierd din calitate de la un sezon la altul. 

Select_Baits_5

CarpOnline:  Dupa cinci ani de infiintarea firmei, care sunt cele mai bine vandute nade Select Baits si cum se explica succesul lor?

Marian Oprea: Cele mai bine vandute produse din oferta noastra sunt boiliesurile, cele care au fost baza proiectului de la bun inceput. Incepand cu 2016, ne-am extins oferta de pop-up-uri, pelete, pasturi, seminte preparate si boiliesuri shelf-life. Toate aceste categorii au avut succes, cu toate ca stim care este cursul natural al vanzarilor. Cei mai multi clienti cumpara initial din curiozitate, din dorinta de a incerca un produs nou. Este nevoie de cel putin un sezon pentru ca o masa de clienti fideli sa poata sa se formeze si fiecare produs sa isi gaseasca locul in piata si in preferintele pescarilor.

 

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

Postarea unui mesaj inseamna acceptarea tacita a continutului acestui Regulament. Sunteti responsabili pentru continutul mesajelor pe care le postati. Mesajele pot fi moderate. Orice abatere de la Regulament va duce la stergerea sau modificarea mesajului postat. Mesajele vor fi publicate doar dupa aprobare.

0 comentarii Adauga comentariu
Magazin Pescuit MarelePescar Lacul Varlaam Baitshop 3 Lacul Paulesti Lacul Horgesti Okuma